Friday, June 14, 2013

Risau

TAHUN INI...
1. rakan-rakan jordan dalam jurusan perbankan islam dan ekonomi dah grad.


2. bella, firdaus, wani from US grad dalam jurusan kejuruteraan mekanikal dan kejuruteraan kimia

TAHUN DEPAN...
1. ramai rakan-rakan aku akan grad. mostly from tanah timur tengah in life sciences.


2. ramai juga dalam kalangan rakan-rakan aku di Jerman akan mengharungi tahun terakhir mereka. nak habiskan projek. praktikal. tulis bachelor thesis.

3. dan aku? tahun depan, aku bakal memulakan kos baru di TU tahun pertama dalam architecture

4. itu pun kalau pilihan aku tepat.

5. malangnya, tahap kerisauan dan tangisan aku tak dapat menjustifikasikan ketepatan pilihan/keputusan aku.

4 comments:

  1. owh.. arkitek plak..? 2nd degree ke..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. x... mmg nk tukar kos... sbb da xblh nk bwk technical chem dah :(ReplyDelete

      Delete
    2. owh.. ok.. gud luck..

      aku ni pun sama la. rsa mcm dh x bleh nk bawak farmasi. blajar dh 4 tahun dh, nk tukar kos pun rasa rugi. nnti bnyak krenah plak, dgn jpa apa smua tu.. so, just go on je.. terpaksa entend lagi 1 tahun. hmm..

      Delete
    3. ak pn patut next year last year Tech chem, tp sbb credit ak pn camtu jugak x tambah² from 2nd sem, so nmpk sgt ak dh stuck tahap baik punya. ak amik risiko sbnrnya nk tukaq kos ni pn... xtau MARA bg extend utk 2 thn lg ke dak...

      hmmm... hmmm... hmmm...

      may Allah easen ur path Paet n grant u strength. insyaAllah!

      Delete