Saturday, August 9, 2014

junkies

it turned out that 2014 is all about how to deal with junkies n shits beziehungsweise how to control yourself (from killing them)

1. VISA MA35
- segala macam cara aku counter-attack. fon, email, jumpa personally, semua. selamba aku 4 bln merempat dlm austria tanpa visa. marah nokharom aku fire cukup2 pegawai kerajaan dia smpi last2 depa kata jugak: "Entschuldigung. Es tut mir leid." tahu pun kau salah

2. MEMBER ARCHI TIKAM BELAKANG
- seorang turki. seorang ukrain. seorang lagi afghanistan. lain masa. lain keadaan. dua-dua sama jahat. sama busuk. sama putaq belit cerita. yang pasti Allah ajar aku cara handle org ex-soviet ni like a boss. turn out depa ni dalaman xda la kuat mana pon.

3. HOUSEMATE
- budak plg pengotoq luaq dan dalam aku prnh jumpa. LUAQ, sebab kebersihan tara bawah para zero. selama dia dok dgn aku, xprnh ak tgk dia basuh cadar dia (a.k.a cadar ak yg dipinjamkan) plus red-friend-each-month dia kering atas cadar tersebut. sinki aku kotoq hang curah kari kering x reti basuh. juga penyebab sinki aku tersumbat. xreti cuci pinggan. tandas x prnh nk sental. semua ak buat. x prnh vaccuum rumah. hang ni harap pndi nak bergaya (wlpn still x lawa) ja. DALAM, sbb kaki putaq belit. sanggup buat cerita sampai babitkan aku sbg punca crush dia x balas chenta dia. ni mmg manusia budus dok ghumah aku bayaq ciput x reti bersyukur.
- maka 1st time dlm hidup aku, aku halau org keluar dr rumah aku. settle masalah

4. DUA ORANG PROF YANG RACIST
- kedua-duanya telah berjaya gua fire. hampa ingat aku mai austria ni jd pemintak sedekah ke hapa? visa mahai aku bayaq. bahasa jerman jenuh aku blajaq. nah, apa perasaan hangpa lepaih kena bagi dgn aku? kencing seluaq la hampa.

5. sambung nnt la klu ingat lagi...

No comments:

Post a Comment