Tuesday, October 8, 2013

7) Perbezaan

Beza Technische Chemie dan Architektur adalah:

selama 2 tahun belajar tech.chem, sorang pun kawan tech.chem tak pernah jejak rumah aku (inikan nak masak untuk dorang... puii...)
Kawan Architecture kenal tak sampai seminggu, dah keluar makan, usha city, masakkan untuk dorang, datang rumah, pakat nak share duit beli buku. makan malam rumah aku, etc.

selama 2 tahun belajar tech chem, aku tak kenal sorang pun senior. (mata aku memang tak boleh scan orang hidung tinggi, bajet bagus kot?)
Architecture, tak sampai seminggu, dah berapa orang senior architecture dah aku kenal.

Dan 1st time dalam hidup aku, aku tak rasa bodoh dengan orang sekeliling.  


Tak tahu badi Soviet apa Kristina bawa...
salah seorang kawan hang-out Architektur aku (yg plg rapat) mix German-Ukraine.

No comments:

Post a Comment